zondag 24 april 2011

Goeie Dingen

Een paar daagjes stilte, na 2 dagen ziekenhuis en zoveel gedoe was ik gewoon even moe, maar gelukkig volgde er na die ongelooflijke stress een boel goede dingen.
Een telefoontje van het ziekenhuis dat mijn prolactine goed was, wat voor 90% betekend geen tumor, wat een opluchting! Ik was zó bang! Mijn oogprobleem kan, als ik wil, opgelost worden met een bril.

Ik smolt van de week bij de aanblik van 2 van mijn poezenmeisje


Kathaar (grijs) & Sorcha...zo lief!

Ik fotografeerde Niiv terwijl ze lachte..

Lief he in haar jurkje?

Ik moest verschrikkelijk lachen om Brán die high werd van kattenkruid..

Helemaal de weg kwijt.....

Smolt ik van Niiv in d'r zomeroutfitje

Kleine puk met haar aardbei shirtje hihi

En dit was ook zó lief......

Grootste broer met kleine zus

Kleine eendjes in de singel




Ik hou van die kleine pluispuddinkjes hihi

En dan gisteravond nog een vuurtje gestookt...en dan met een goed glas wijn, een lekker ijsje, genieten van goede gesprekken, de sterren, de vlammen en mijn oude lieve hond die ook genoot van de vlammen.
En als kers op de taart vloog er nog een uiltje over.

Sky lag er heerlijk bij, mijn oude vriend...

Dus jullie zien, ondanks alle onzekerheid en angst, kwam het toch allemaal goed :-) En heb ik even heerlijk genoten van mijn gezin,de natuur en het heerlijke weer...
Vandaag maar weer zo'n super dag ervan maken!
Fijn pasen allemaal!






1 opmerking: