dinsdag 19 april 2011

Bezoekje arts met Niiv

Vandaag moesten we met Niiv even langs de huisarts. De uitslag zat me niet lekker dus ik wilde het toch laten controleren. Ietwat verrast dat we een compleet andere huisarts hadden dan die van onszelf gingen we naar binnen.
Omdat de kleine meid ook al een paar dagen diarree heeft gokte hij op buikgriep, mede ook omdat de rest van het gezin (behalve ik!! hoera!) de buikgriep heeft gehad. Maar we zijn toch ook maar een pak hypo allergene voeding gaan halen. Gelukkig is de uitslag niet meer zo vurig en lijkt ze er geen jeuk aan te hebben, het ziet er alleen zo naar uit. Ik mocht het insmeren met een vette creme. Je begrijpt ik ga dat niet dicht smeren met chemische troep, dus er is zelfgemaakte calendulazalf op gegaan op basis van bijenwas. Weet ik in ieder geval dat het niet erger wordt. En het lijkt wat op te knappen.
Hopelijk is haar buikje ook snel in orde want daar heeft ze wel pijn aan zo nu en dan, het rommelt maar door in dat kleine lijfje :(
Ik weet zelf als geen ander hoe het is buikgriep te hebben dat is ook het enige moment dat ik zelfmedelijden krijg. Ben daarom ook erg blij dat ik overgeslagen ben deze keer. Ja en mijn oudste zoon ook gelukkig dat is al net zo'n kneus als ik met zijn gezondheid.

En terwijl ik dit begon te tikken heeft inmiddels de huisarts gebeld omdat ik vanmorgen vroeg om spul voor mijn zonneallergie...hij wilde me een hormoonzalf voorschrijven maar ik vertelde of dat mocht, mocht het het geval zijn dat de tumor terug is.
Hij zou dat nabellen, inmiddels is er heel wat heen en weer gebeld met het ziekenhuis bleek en heeft het ziekenhuis mij gebeld en ze vinden me een spoedgevalletje dus morgen moet ik een gezichtsveld onderzoek en naar de endocrinoloog en een bloedonderzoek.

En vind ik mezelf even hier op de bank met knikkende knieën en even veel angst en twijfel.... waarom ik? Het hele circus weer van voor af aan.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten