dinsdag 5 april 2011

Gisteren alweer een maand! (Niivje in de draagzak)

Gisteren was Niiv ineens al weer een maand! Wat gaat de tijd hard! En ze lijkt alleen maar schattiger te worden hihi


4 april 2011, nog steeds lief ;-)

Vandaag heb ik ook wéér een poging gedaan om haar in de draagzak te krijgen. Op het plaatje (ja ja ik heb een hele handleiding erbij LOL) zitten die beentje zo ver uit elkaar en dat wilt Niiv dus echt niet, wat ik me overigens heel goed kan voorstellen wat het ziet er ook helemaal niet fijn uit! Dus na wat research op het forum waar ik zit (voor mama's) zag ik dat de beentjes er ook gewoon in kunnen. Nu had ik dit al een tijdje terug gezien, maar nog niks mee gedaan. Maar het fijne weer (NOT) deed me inzien dat dan een draagzak best handig kan zijn, zit ze lekker warm tegen mij aan en ik kan een paraplu beethouden zodat ik zelf ook nog een beetje droog blijf. Dus zojuist weer een poging ondernomen dat ding incl baby om te doen en woohoot! Het lukte!


Gerwoon lekker doorslapen als je moeder loopt te kloten met dat ding ;-)


Maar als je dan goed hangt, is het ook meteen helemaal goed :-)

Dus mocht het straks nog regenen, dan weten we nu hoe we dat kreng om krijgen met gewoon lekker opgevouwen pootjes ipv een heupbreuk LOL
Ook zal dit het koken vergemakkelijken, en nog tig andere huishoudelijke klusjes :D

Ja ben blij dat het gelukt is ;-)




1 opmerking:

  1. Ik kan me voorstellen dat je blij bent! Al dat gedoe, met die zogenaamd makkelijke dingen. Gebruiksaanwijzingen grrr!

    Liefs, Haagje

    BeantwoordenVerwijderen