woensdag 6 april 2011

Ik ga op vakantie!!

Zoals de meesten hebben gelezen komt mijn droom om met paarden te werken steeds een stukje dichterbij. Dankzij mijn fantastische (slijm slijm) manlief kan ik in de zomer een week lang de Ardennen in om met paarden te werken. In een stuk ongerepte natuur waar de paarden gewoon los lopen op een gigantisch stuk landgoed. Voor een liefhebber als ik waanzinnig natuurlijk!


Een stuk van het landgoed en het verblijf


Een aantal van de paarden.


Alles is all-in, dus ik blijf daar ook slapen en het eten is biologisch en vegetarisch! Nou trekkie naar mijn bekkie natuurlijk ;-)

Ik kijk er nu al helemaal naar uit om met de paarden door de natuur te rijden en te genieten van de rust, de ervaring en hopelijk ook een stukje groei. Nu moet ik wel bekennen dat ik er ook wat tegenover stond, namelijk mijn oktober tripje naar Glastonbury inleveren. Maar vreemd genoeg had ik dat er maar al te graag voor over. Ik ga sowieso dit jaar met manlief en mijn 2 jongste kinderen naar Glastonbury, alleen ga ik dit jaar dus niet alleen. Maar ja dit is zó gaaf dat ik dit liever deed dan naar Glastonbury gaan in mijn uppie.
Dus ik kan gaan aftellen, nog minder dan 100 dagen hahaha

Ik denk maar zo ik heb weer wat leuks (iets super super super leuks) in het vooruitzicht en dat motiveert me en maakt me blij :-)

3 opmerkingen:

  1. Gaaf zeg. Paarden zijn echt zulke mooie dieren. Heb ook paardgereden maar het idee van die dieren laten springen en aan het lijntje houden begon me erg tegen te staan.

    Het lijkt me geweldig om een paar van die zeeuwse paarden te hebben, dat zijn echt fantastische dieren!

    Gaat Niiv ook mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Valhalla,

    Ik hou ook niet van springen en dat soort dingen, of erger nog ik heb een hekel aan dressuur... De manier waarop ik leer paardrijden is zonder zadel (en zonder bit) en puur op gevoel en lichaamstaal. Een stuk intensiever maar véél prettiger. Ik heb dan ook een pokke hekel aan maneges. Uiteindelijk ga ik een opleiding doen tot equintherapeute, om paarden in te zetten als spiegel voor mensen. :-)

    Er komen hier dan ook zeker paarden in de toekomst (past wel op ons stukje land in Frankrijk straks *wens wens* LOL)

    Ik ga alleen dus Niivje blijft thuis, samen met manlief en Riven.

    Grtz Thess

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan me voorstellen, dat je de Glastonburytrip hier voor in ruil. Zal een mooie ervaring worden.

    Goh waarom willen we toch allemaal Nederland verlaten?

    Liefs, Haagje

    BeantwoordenVerwijderen