woensdag 13 april 2011

Extra druk

In kader van de dyslexie van middelste zoon en het gebrek aan zelfvertrouwen had mijn ex gisteravond een intake gesprek voor speltherapie. Omdat dit in de avond was, hadden wij de jongens en zouden ze dan ook deze ochtend naar school brengen.
En wat overkomt mij...of eigenlijk hun...heb ik ineens 2 zieke kids, de jongste 2 zonen. Dus ging er nog maar 1 naar school. Maar ja dat maakte het hier wel een beetje druk. En dan is de dag nog niet voorbij. Gelukkig voelde jongste zoon zich goed genoeg om met papa mee te gaan om zijn grote broer te halen en kon ik met de middelste en de allerkleinste er even snel op uit om boodschappen te doen. Mijn motto is als je nog niet kotsend en half dood op de bank ligt is frisse lucht hartstikke goed voor je als je ziek bent dus hup wij naar de stad voor boodschappen. Gelukkig waren we snel klaar, bleef Niiv doorslapen en waren we dus ook snel weer thuis.
Jullie begrijpen vanavond eten we makkelijk, oftewel macaroni zodat ik niet te veel werk heb, daarbij vinden ze dat lekker en als er over blijft omdat ze zich toch niet goed genoeg voelen, kan ik het makkelijk bewaren of invriezen.

Nu nog de rest van de dag door te zien komen. Het zijn voornamelijk de jongste 2 die de handenbindertjes zijn. Niiv als baby zijnde is sowieso intensief maar Riven loopt gewoon heel de tijd te mekkeren en niks is goed. Lekker pittig allemaal dus.

Ik kijk dan ook héél erg uit naar zaterdag. Even dik een uur voor mezelf in de natuur iets doen wat ik het allerleukst vind. Ik tel de minuten al af......

Ow en gisteren maakte ik deze foto's nog van mijn jongste 2 ;-)


Niivje kan mini-me na doen uit Austin Powers!! Zie dan pinkje LOL


Zo lief samen!


En en ook zo heerlijk, mijn kersenbomen staan in bloei! Ik vind de geur van kersenbloesem de aller lekkerste van de wereld! *gaat nog maar even snuffelen*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten