zaterdag 9 april 2011

Samen in de zon

Jeetje mensen wat een heerlijke dag was het, geen ruzie, geen gezeik, kinderen die lol maakten, samen speelden, water op het terras, samen spelen met de waterbaan, lol hebben met een kist voor de tuinstoelkussens, winkeltje spelen, gamen, en zo veel meer. En alles afgesloten met marshmallows roosteren boven een vuurtje. Ik had 3 hele gelukkig jongens, een blije papa en ik genoot van al mijn mannen en ook van dat kleine meisje wat sliep in mijn armen toen ik lekker zat te genieten van al mijn mannen.


Niiv knuffelt met haar grootste broer Faybian.


Tja uhm "game" boys?


Ik samen met Niiv genieten van het mooie weer....


Oh wat was het fijn :-)


En de dag afsluiten met een vuurtje....de jongens hebben wel 100 keer gezegd van wat is het leuk, waarom is het zo leuk, gaan we het morgen weer doen etc....
Dat doet een moederhart goed!

Op naar morgen, met lekker wandelen, hopelijk net zulk mooi weer, zelfgemaakte pizza en nog maar een vuurtje ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten