zondag 3 april 2011

Mijn droom weer een stukje dichterbij

Afgelopen week heb ik weer een stapje gemaakt om dichter bij mijn droom te komen. Weer beginnen met paarden. Ik had verleden jaar al wat cursussen gedaan en workshop, maar door mijn zwangerschap moest het even allemaal op een laag pitje en kon ik eigenlijk niet veel meer doen dan lezen, dromen en verder denken over dingen.
Maar nu kan ik weer wat doen en heb ik dus afgelopen week een afspraak gemaakt om weer lessen te nemen om te leren rijden. Omdat ik een aversie heb tegen maneges ga ik dus rijden bij iemand die er een hele andere gedachtegang op na houdt. Ik ga dan ook niet meteen beginnen met rijden, maar eerst weer even het grondwerk oefenen wat ik heb geleerd om weer even vertrouwd te raken met de methodes, het paard en vooral ook mezelf en mijn eigen lichaamstaal tegenover het paard. En vanuit daar, de basis, gaan rijden.
Ik heb daar ongelooflijk veel zin in en 16 april gaat het eindelijk gebeuren.

En als kers op de taart ga ik in juli een vakantie doen met paarden.Ik zit nog te wachten op de bevestiging..dus nog even spannend of het echt 100% door gaat, maar ik denk het wel, er was nog plek dus dat is mooi!

Afwachten dus en genieten van de voorpret!

1 opmerking:

  1. Wat een prachtig plaatje heb je er bij. En wat heerlijk dat je kunt doen waarvan je droomt!

    BeantwoordenVerwijderen