woensdag 13 april 2011

Lieve Kleine Vos

Lieve kleine vos, leg je hoofd maar even ten rustte en ik zorg dat je mooie dromen krijgt.
Lieve kleine vos, jouw rode haren met mijn rode vacht, samen in elkaar, de hele wereld zwijgt.

Lieve klein vos, droom nu maar van mooie dingen, ga naar een plek waar je ziel kan vliegen.
Lieve kleine vos, voed je met de kracht van het woud.

Laat je pootjes de kracht opnemen, verborgen in de aarde, de liefde van de Moeder.
Laat je oortjes de fluisteringen horen van alle wezens die je liefhebben.

Volg de geuren die je leiden naar de Heer van het Woud en weet dat hij je beschermen zal.
Rol je maar op en rust....ik weet hoe moe je bent, hoe lang je hebt gestreden.
Ik kan als geen ander de wonden zien op je gehavende ziel.

Lieve kleine vos, neusje aan neusje liggen we onder de struiken.
En daar op die plek stuur ik je kleine fonkelende sterretjes als lichtjes in de duisternis, als pleisters op je wonden.
Lieve kleine vos, kijk me eens aan, diep in mijn ogen, jouwe groene en de mijne.
Lieve kleine vos, we delen een liefde, een diepe innige liefde, leg je hoofd maar even ten rustte en ik zorg dat je mooie dromen krijgt...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten