vrijdag 1 april 2011

En toen was ze alweer 4 weken!

Wat gaat de tijd snel, het lijkt nog maar gisteren dat ik liep te klagen over alle ongemakken die gemoeid gingen met mijn zwangerschap en nu is mijn meisje alweer 4 weken!
En ze doet het zó goed en is zó lief!
Soms denk ik wel eens van klopt dit wel? Ze huilt amper, is lief, is gezond, is "vrolijk" (wat is vrolijk voor een baby? LOL)...het lijkt bijna te perfect. En toch is het gewoon zo. Ik voel me dus ook heel erg blessed, zonder twijfel :-) Vannacht mocht ik zelfs 5 uur aan 1 stuk slapen ;-) En geloof me dat kon ik hard gebruiken....

Het verbaasd me ook elke keer weer (ja dat kan ik zeggen met 4 kids LOL) hoe snel ze veranderen. Van super vers kuikentje, tot steeds meer een niet net uit het ei kuiken, tot dadelijk een mollig baby'tje die ineens kan zitten, lachen, dingen beetpakken.... Nou ja you get my point. Voor je het weet zijn ze ineens puber en gaan ze ineens volwassen gesprekken met je aan. (ik geef toe ik moet er nog steeds aan wennen met mijn oudste zoon hahaha).

Ach ik loop te mijmeren alsof ik al héél oud ben... ik geniet er maar gewoon van en de verbazing...ach die hoort er volgens mij gewoon bij ;-)

Hier een 2 foto's van mijn meisje voor het eerst in een jurkje hehehe


En een lol dat we hebben ;-)


En wat gebeurd er als mama tegen haar praat?
Precies dan gaat net als bij een vogeltje het bekkie open : FEED ME!!!


En deze moet ik ook even delen hoor:

Mijn andere liefdesbaby ;-)
(kan iemand hem even vertellen dat hij NIET op de bank mag liggen???)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten