dinsdag 31 mei 2011

Waarom is dit niet verboden?

Dit is de kuikenveger....die veegt de stallen schoon om de kuikens naar de slacht te brengen en ja ze leven nog..... 
Echt ik heb tranen in mijn ogen van zo'n foto.....
Overigens komt deze foto van Stichting Wakker dier, die hem plaatste onder het motto een foto zegt meer dan 1000 woorden....
En ik weet wel, schokeffect helpt niet vaak meer, maar toch, hoop ik dat iemand dit ziet en denkt, hier doe ik niet meer aan mee en dat is de reden dat ook ik deze foto plaats onder het motto een foto zegt meer dan 1000 woorden, die arme arme beestjes :(

1 opmerking:

  1. Ja, van de firma St.ork ofzo toch? Stond ook eens in top vijf van meest smakeloze reclames... verschrikkelijk :( Ik hoop altijd maar dat ze snel uit hun lijden verlost zijn. Verplicht een plaatje op de kiloknallerkipfilet, net zoals de teksten op pakjes sigaretten!

    BeantwoordenVerwijderen