dinsdag 31 mei 2011

Award gewonnen!

Ik kreeg van Spaarmoeder deze award voor mijn blog! Dank je wel!


Super gaaf natuurlijk :-) Nu mag ik hem doorgeven aan 3 andere mensen.
Ik geef hem graag aan:
Enelya van Enelya's Musings. Het is al een tijdje geleden dat ze wat schreef maar ik weet dat ze een hele moeilijke tijd heeft gehad en daar met veel pijn, moeite er kracht uit is gekomen, daarom vind ik dat zij deze award verdiend :-)
Dee van Rock 'n Roll mama, ik vind haar schrijfstijl echt fantastisch en leuk om te lezen :-)
en last but not least
Djuna van Van alle longen die ik ooit had ben jij de beste. Zij overleefde 2 longtransplantaties en zelden heb zo'n positief persoon gezien en dan ook nog eens zoveel kracht! Petje af!

Nogmaals dank je wel! Liefs Thessa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten