donderdag 19 mei 2011

Mijn hart gevolgd!

Na een goed gesprek met manlief heb ik, samen met hem uiteraard, besloten mijn hart toch te volgen. Ik ben van mening dat als de mogelijkheid er is en je kan het betalen, of je kan een mogelijkheid vinden het te betalen, dat je je droom nooit mag laten schieten. Dus het resultaat is dat ik in september een week naar Frankrijk gaat voor nog meer paardenwerk.
Een droom die uitkomt, zoveel weet ik wel :-)
Ik ben dan ook heel benieuwd hoe het zal zijn. Bijzonder vind ik dat het vlak bij de plek is waar ik ben ingewijd tot priesteres en dat maakt het extra speciaal voor me. Ook vielen hiermee weer wat kwartjes op hun plek.

Ik ben ook erg blij dat ik een echtgenoot heb die me zo steunt in alles, want zonder hem zou ik het allemaal niet kunnen doen. Blijf dat soms verwonderlijk vinden dat mensen je zo onvoorwaardelijk kunnen steunen, no matter what. Ik ben maar een geluksvogel.

Dus La France here I come!

2 opmerkingen:

  1. Wat goed en wat mooi dat het allemaal op z'n plek komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo fijn een partner die je steunt. Die ziet wat belangrijk en goed voor je is. Die ziet dat je groeit in wat je doet. Die er ook is mocht je een keertje een terugslag krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen