donderdag 26 mei 2011

Mijn 2 kleintjes (en ik heb gewoon iets gewonnen!)

Schijnbaar dacht Riven gisteren dat mijn hart nog wel een test nodig had. Ik besloot hem gisteren maar thuis te houden om het rustig aan te doen. Wat gebeurd er vervolgens, meneer stuitert zo van helemaal boven naar beneden van de trap af. Over hartaanvallen gesproken...ppfff...
Gelukkig niks gebroken, maar wel lag zijn schouders open, een flinke schaafwond dus.
Zijn oog was uiteraard nog wat dikker en begint inmiddels lekker rood, blauw en paars te kleuren. Blijkbaar kan hij de diepte niet zo goed meer inschatten omdat het toch wat dicht zit.
Vanmorgen is hij wel naar school gegaan en we hebben hem maar even op zijn hart gedrukt geen wilde spelletjes te spelen en dat óók tikkertje geen goed idee was....
Hij had in ieder geval de aandacht vanmorgen in de klas, want ja het valt wel op zo'n oog. Ik bedacht me maar dat het fijn was dat we met hem niet meer naar het consultatiebureau moeten hahahah, zou een fijn gesprek worden, van ja hij is echt van de trap gevallen en heeft ook écht een fietsstuur in zijn oog gehad... Ik bedoel hoeveel ongeluk kan je hebben?
Hij zal wel met verhalen thuis komen straks dat iedereen het zo stoer vond ;-) Toch haalt deze mama maar een litteken-cremetje, of gaat even op zoek welk plantje daar goed voor is, om te zorgen dat er zo min mogelijk litteken vorming zal zijn. Ik vond een litteken op zijn hoofd en op zijn kin wel even genoeg.... Schijnbaar heb ik 2 zonen die littekens (eretekens LOL) sparen. Terwijl de grootste stuntel van de 3 (de oudste Faybian), weleens waar altijd valt, stuitert en doet, maar die heb ik nog nooit dicht moeten laten naaien :S Misschien is dat dan ter compensatie omdat hij al 14 keer longontsteking heeft gehad en wordt me daarom het dichtnaaien van hem bespaard ofzo.... laten we het maar zo houden, ik wil even geen bloed meer zien bij kinderen.
Zelf is de stress van al dit gebeuren meteen op mijn lijf geslagen, dus ik was gisteren doodziek, al mijn holtes vol snot en gigantische koppijn. Vandaag is het ergste al weer wat weg. Ik heb in ieder geval weer wat lucht en dat scheelt.
Gisteren kreeg ik nog wel een heel leuk mailtje! Ik had me een tijdje terug opgegeven mee te doen aan een actie van lensway.nl waarbij je een gratis bril kon winnen. Nooit gedacht dat ik wat zou winnen uiteraard, maar me toch opgegeven en gisteren kreeg ik een mailtje dat ik winnaar was! Dus kon ik geheel kosteloos een bril uitzoeken! Dus dat heb ik dan ook gedaan en binnen 2 weken heb ik 'm!
Niet dat ik er nou zo blij mee was dat ik een bril moest, maar ja, dat ie dan helemaal gratis is, incl glazen, krasvaste coating en ontspiegeling, dat vind ik dan wel weer lekker. Dan heft het elkaar een beetje op ;-)
Dus hoera, ik krijg een bril LOL! Overigens had ik even wat tijd nodig voordat ik me realiseerde dat ik écht gewonnen had :D

Ga ik nu lekker mijn smoothie wegslurpen en mijn appeltjes eten en laat ik jullie achter met wat spam van de kids ;-)


Niiv en ik hadden hier een boeiend gesprek LOL


Schijnbaar was ik heel grappig


En kleine man, lag er zo lief bij gisteren, dat ik er een foto van moest maken....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten