dinsdag 24 mei 2011

Arme Riven

En dan krijg je een telefoontje, ja met de juf van Riven, uhm Riven heeft net een stuur van een fiets in zijn oog gekregen, we zijn nu het bloed aan het stelpen en leggen er ijs op, zou er iemand kunnen komen?

BAM, en toen stond mijn hart even stil, greep ik alles spullen van Niiv bij elkaar, bond haar op mijn buik en racete naar school, om daar een jongetje aan te treffen met 2 wonden bij zijn oog. 1 Snee er onder en op zijn ooglid was een heel stuk vel weg gestroopt.
BAM nog een keertje een hartstilstand....

Op naar de EHBO, daar laten kijken, gelukkig geen beschadiging aan zijn oog, zijn oogkasje was klein en heeft er waarschijnlijk voor gezorgd dat het stuur niet verder naar binnen kwam.... De dokter heeft het vel terug proberen te stropen en er toen een hechtpleister op gedaan....
Knulletje krijgt er vast 2 littekens bij :(


De flinke snee onder zijn oog


De pleister boven zijn oog :(

Jullie begrijpen deze mama is ietwat kapot, ik kon echt heel Leiden door fietsen met zwaar wind tegen, ik kwam compleet gesloopt op de EHBO en dankte alles en iedereen toen alles veilig weer thuis was. Knulletje slaapt nu lekker en had gelukkig nog een leuke middag met zijn 2 oma's, en ik ga maar even een glas wijn drinken en hopen dat ik het allemaal kan laten bezinken....dit soort dingen zijn niet goed voor mijn (moeder)hart.

1 opmerking:

  1. Arme Riv. t is gelukkig (net) goed gegaan. Ga jij maar even bijkomen met een goed glas (en neem er een bonbon bij; goeie combi wijn en chocola)
    Sterkte met de kleine man.

    BeantwoordenVerwijderen