donderdag 12 mei 2011

Kleine prinses van de Duisternis hahaha (en meer kinderspam)

Kleine prinses met haar duistere "kroon"
Maar oh wat hadden we een lol!! hahaha



Hier lijkt het net alsof ze vol interesse naar me zit te luisteren NOT ;-)



Zo ontzettend lief.....


Lekker slapen bij papa *cute*



Riven had het druk gehad maandag en viel in de hangstoel in slaap, te schattig gewoon.




Ik maakte spionage foto's terwijl hij op het terras speelde, eigenlijk wilde ik een foto maken terwijl hij uber cute de plantjes water stond te geven, maar toen ik mijn camera had gepakt was hij daar al mee klaar dus toen maar dit plaatje geschoten :-)



Riven samen met zijn zusje, hij is zó gek op haar. Hij heeft het me zelfs al vergeven dat het geen broertje is LOL



Lekker op papa liggen kwijlen, dat doet het ook altijd goed op een foto hahaha

2 opmerkingen: