maandag 23 mei 2011

De open-minded ijssalon :D

Afgelopen weekend was druk maar leuk. De kids vlogen elkaar niet de hele tijd in de haren, speelde uren op het terras in de zandbak en waren gewoon lief. Heerlijk dus!
Gisteren kwamen opa en oma, dus dikke pret, zeker omdat ze een bellenblaasset kregen, met sop en allerlei soort blaasdingen om de bellen mee te blazen, van klein naar groot.
Uren hebben ze zich vermaakt.
Toen opa ook nog eens riep dat hij zou trakteren op een ijsje bij mijn favo ijssalon was de pret helemaal compleet voor de jongens. Dus daar gingen we met onze kinderkaravaan op naar de ijssalon. Mijn schoonpaps is net zo'n ijsfreak als ik, dus zo'n zaak is aan ons wel besteed ;-)
Nu verkopen ze er ook bonbons en toen hij dat zag wilde hij bonbons kopen voor zijn vrouw. Nu zaten zijn vrouw, mijn man en alle kids al buiten dus stonden alleen wij samen nog in de winkel. Toen de winkelmevrouw vroeg aan hem welke mogen het worden. Zei hij van ja weet ik veel het is voor mijn vrouw, waarop de winkelmevrouw MIJ aankeek en vroeg welke bonbons ik wilde...Ehm, sorry? Nou scheel ik best wat jaartjes met mijn man, maar niet zó veel hahahaha. Ze waren dus erg open-minded daar LOL
Ik kreeg van schoonpaps ook nog een doos bonbons en allemaal blij en vrolijk liepen we weer naar huis. Helaas knalde het onderweg weer tussen de 2 jongste jongens, maar gelukkig bestierf de ruzie een snelle dood en was het weer leuk.
Vervolgens kon ik de keuken in om te koken en aten we samen. Daarna was het al weer avond en moesten de oudste 2 terug naar hun vader en kort daarna gingen ook opa en oma weer terug naar huis.
En was ik alleen met mijn kleine meisje én de doos bonbons ;-) (en die zijn handgemaakt en zooooo lekker, geen supermarkt crappy things)

Kortom een fijn weekend. Oh en gisteren lachte Niiv voor het eerst door, zó ongelooflijk schattig!
Morgen maar weer even een fotootje plaatsen van het kleine moppie :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten