zaterdag 2 juli 2011

Sushi *trots*

Manlief heeft vandaag een bbq met zijn werk. Ze zouden allemaal wat maken en hij zou sushi maken. Maar ja, ik wil dan weer gaan voor goud en wil er iets moois van maken. Dus ik zorgde voor de ingrediënten en hij rolde de sushi. Hij had immers met Japanse kookworkshop sushi leren maken ;-)

Zie hier, sushi rijst op smaak gemaakt met stevia, rijstazijn en kruidenzout. En voor de vulling zie je hier komkommer en in sojasaus gekarameliseerde worteltjes.
Ook ging er de vegetarische tonijn in van de Vegetarische slager. Ik kan jullie vertellen hij is écht héél lekker die nep-tonijn. En de fake kip nuggets...nou niet van de echte te onderscheiden, dus ik had hele blije kinderen, die dachten echt dat ze kipnuggets zaten te kanen LOL
Ook de bitterballen waren heerlijk! Dus doen! (als je er van houdt)



Hier zie je dat manlief al wat rolletjes gemaakt had (alle rijst ernaast enzo hihi), deze vulden we ook met komkommer en tonijn, maar ook met reepjes avocado.


En als ze dan gesneden zijn, zie ze er zo uit...
Maar ja ik wilde iets speciaals....




TADAAAA!!!!


Super schattige Sushi!! Met kikkers, pinguïns, beertjes & konijntjes.


En hier "vogel" - sushi.


En nog meer schattigheid, Kawai! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten