zondag 22 november 2015

Winter Magic

Bijna volle maan, en het is zo mooi als zij alles sneeuw en ijs belicht.
Alles wordt dan een soort blauw, en de ijskristallen glinsteren nog mooier als dat ze doen in het zonlicht.
Elke keer moet ik wel even naar buiten kijken, gewoon om me te vergapen aan de schoonheid die moeder natuur teweeg kan brengen.
Het is bijna volle maan en de nachten zijn helder, en 's nachts is het hier -15.
Heel veel glinstertjes dus.
Maar ook overdag zo veel moois te zien, zoals op deze foto's die ik maakte vandaag :-)

De maan, genomen vanmiddag (tis hier nu om 4 uur donker)


Vogelpootjes in de sneeuw


Ijskristallen op de houten balken van de treinrails.


Gras met ijskristallen erop.


Ik bedoel, heb jij ooit geweten dat gras zo mooi kon zijn in zijn winterjasje?
Ik niet, maar ik geniet er enorm van <3

1 opmerking:

  1. Mooi! Die ijskristallen zijn ook wonderschoon. Soms lijkt het net op mos vind ik. Helena

    BeantwoordenVerwijderen