maandag 2 november 2015

"Fijne" ontdekking

Vandaag even geen blij berichtje. Voor mij dan althans.
Verleden week had ik het ziekenhuis in Nederland gevraagd om mijn medische dossiers. Ik had zoiets van mocht ik het ooit nodig hebben dan heb ik het maar hier.
Gezien mijn medische geschiedenis toch handig. Een tumor aan je hypofyse is immers niet niks.

Ik kreeg netjes mijn dossier, alle 68 pagina's alleen de foto's niet dus daar heb ik even een nieuwe mail voor gestuurd. Maar alle bloedonderzoeken en resultaten en bespreking van de artsen zaten er wel bij.

Wat blijft al jaren is mijn cortisol te laag en heb dus bijnieruitputting!
Met alle bijkomende klachten!
Ze hebben dus continue dit geweten en er niks aan gedaan en mijn klachten van de tafel afgeveegd!
Terwijl, weet ik nu, al mijn klachten dáár mee te maken hadden en nog hebben :(

Maar omdat het niet belangrijk genoeg was,denk ik, gezien de focus op de tumor hebben ze er niks mee gedaan. En dat maakt me verdrietig want dan had ik al veel eerder geholpen kunnen worden en had ik me al stukken beter en vooral energieker kunnen voelen.

Ook verklaard het mijn altijd en eeuwige lage bloeddruk. Gelukkig kan ik een hoop zelf doen maar het is fijn te weten dat het dus wel dergelijk ergens vandaan komt.




1 opmerking: