maandag 9 november 2015

Goed begin van de week

Soms is het gewoon meteen goed :-)
De kinderen gingen vrolijk naar school. Manlief ging met de plaatselijke bejaarden jeu de boule spelen en ik bleef over thuis met Jamie-Dean

Dus begon in de ochtend met het verder haken van Jaymz zijn wintermuts, want hij zal hem snel nodig hebben. Met Finn lekker bij me aan mijn voeten.


En Jaymz die mij gezelschap hield aan mijn rechterzijde, lekker verwend tussen de kussentjes. Gekke takkie.


En Jamie-Dean die lekker tegen mij aan kroelde aan de andere kant. Wat heeft hij toch een prachtig groene ogen. Dat blijft me verbazen hihi.


Jamie-Dean speelde nog even met zijn krokodil die hij kreeg van zijn tante Nancy en ome Danny en zo startte we goed.

Nu tijd voor een kopje kruidenthee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten