dinsdag 24 november 2015

Weekend

Dit weekend was het lekker koud met een prachtig zonnetje.
Vandaag is het 3 graden en regende het na eerst te sneeuwen vannacht.
Alles is 1 grote blubber en spekkie glad.
Dus van mij mag het weer terug naar -10 en sneeuwen!
We vermaken ons wel hoor.

Onze lieftallige baby had wel trek in een massage.


Van wat gordijnen naaide ik voor Niiv een rok en sluier, nu is ze een prinsesje.


En natuurlijk gingen we naar buiten, gewoon even een wandelingetje in de buurt. Beetje spelen op de camping.


Gewoon gezellig :-)


Lekker wandelen compleet ingepakt haha


Jamie-Dean valt wel lekker op in zijn pak.

Zo komen we onze weekendjes wel door hoor. Inmiddels tel ik af naar de kerst, ik heb er zin in op de 1 of andere manier, terwijl ik er normaal een hekel aan heb. De week ervoor komt de vader van Niiv en Riven naar Zweden, ze kijken er al naar uit.
En we hopen op een witte kerst al zal dat wel lukken vermoed ik.
In december ben ik ook weer lekker aan het werk en ben ik weer onder de pannen tot april.
Bijna alle Zweedse dingen zijn nu geregeld, over 2 weken kan ik mijn id-kaart ophalen, en dan een rekening openen, en hopelijk horen we ook snel iets van de kinderbijslag want dat staat nu al 5 maanden stil en dat is niet zo leuk.
Maar we blijven lachen. Het leven is immers mooi en momenteel heel knus <3
Fijne dag iedereen!

1 opmerking:

  1. Wat leuk dat het jullie zo goed gaat daar!
    Ik ben vroeger regelmatig naar Zweden geweest voor het werk en rond deze periode is het er heel gezellig en altijd sneeuw met Kerst.

    Grtjs,
    Camilla

    BeantwoordenVerwijderen