zondag 19 januari 2014

Ook naar buiten met grijs weer :)

Soms kan ik het nog steeds geloven. Maar sinds ik samen ben met vriendlief is er zoveel veranderd in mijn leven en dan vooral in positieve zin.
Eén van de fijnste dingen is dat hij me echt geleerd heeft weer naar buiten te gaan. Niet alleen vanuit mijn eigen kleine wereld, maar ook echt naar buiten.
Weer of geen weer, ik kan er weer van genieten lekker buiten te zijn.
Hij stimuleerde dit vanaf dag 1 en dat heeft me zo geholpen weer te kunnen genieten van het leven, van mezelf én van de kinderen.
Want niets leukers dan stappen rond de plassen, of er gaan zwemmen nog laat met mooi weer. Of in de regen naar buiten met kaplaarzen en een paraplu. En met 4 kinderen naar het strand met OV draai ik ook mijn poot niet meer voor om.
We hebben zoveel lol samen als gezin als we buiten zijn. Voor mij heilige momenten.
En ook vandaag weer even kort op pad. Dit omdat ik nu in een rolstoel naar buiten moet en dan is het minder lang vol te houden in de kou en regen voor me.
Maar dat maakt de kinderen niks uit.
Brood mee, jassen aan, en op naar de "eendenbrug"

Echt overal eendjes, nou ja EENDEN, we hebben flinke jongens hier in de sloot.


Stalken doen de eenden ook gewoon. Je weet immers maar nooit of er nog wat valt :D


En daarna lekker de speeltuin in en samen spelen. Onder wakend oog van mama in d'r stoellie.

En ook al waren we dan maar een half uurtje op pad, iedereen had genoten en we hadden een goed excuus voor wat lekkers bij terugkomst.
En zo geniet ik elke keer weer. Maar ben dan ook wel eerlijk genoeg om te zeggen dat ik het wel leuker vind als het zonnetje schijnt haha.


1 opmerking:

  1. Dat zijn gewoon obesie-eenden joh! Maar jij en vooral je lief heeft gelijk, naar buiten gaan is goed voor je. Ik heb er de laatste weken veel moeite mee, met het grauwe weer blijf ik toch liever binnen, terwijl als ik me hier over heen zet en toch naar buiten ga, ik energie krijg en het gewoon ondanks koude vingers het heerlijk vind.

    BeantwoordenVerwijderen