dinsdag 28 januari 2014

37 weken zwanger en jarig geweest.


Vandaag 37 weken en ik beken, ik kan niet meer. Ik sta op met pijn en ga met pijn naar bed. Harde buiken? Ik heb gewoon 24 uur per dag een harde buik. Mijn schouder is verkrampt omdat ik alleen op mijn rechterzij kan slapen en ik kan die stomme rolstoel niet meer zien.
Aanstaande donderdag mag ik naar de verloskundige en ben reuze benieuwd wat ze zal zeggen, want ik zie er inmiddels uit als een zombie wegens slaapgebrek en oververmoeidheid.
En compleet vast in mijn eigen bubbel.



Reuze buik...

Afgelopen zaterdag mocht ik ook nog het heugelijk feit vieren dat ik jarig was. 33 Jaar ben ik geworden. En flink verwend, ik kan niet anders zeggen. Ik dacht dat er niemand zou komen, maar vriendje had mensen uitgenodigd als verrassing. En de hele kamer was versierd alsof ik een kind was en ik vond het prachtig!
Ook zijn kadootjes had ik geen idee van. Maar ik kreeg uiteindelijk een yonana's dat is een ijsmachine waarmee je ijs kan maken van vers bevroren fruit. En geheel biologische make up set gebaseerd op fruit pigmenten. Inmiddels was alles op wat ik had, mascara, eyeliner etc. Maar ik wilde geen troep meer, dus dit was welkom. (en ik me maar afvragen waarom ik geen mascara mocht kopen haha)
Heerlijk een vriendje die je lifestyle begrijp :-)
Hij had echt alles tot in de puntjes geregeld en dat was heerlijk.

Nu moet het volgende feestje de baby zijn.
 Help me hopen dat dat héél snel zal zijn!

2 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend lief zo'n verjaardagsfeestje! Nou sterkte dan maar met de laatste loodjes! Ik help je hopen dat het snel mag zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klinkt als een mooie verjaardag! Fijn, want je verdiend het! Vraag aan de verloskundige of ze wil strippen? Thee van vrouwenmantel wil ook wel wee-opwekkend zijn? Succes en sterkte met die aller-allerlaatste loodjes.

    BeantwoordenVerwijderen