dinsdag 14 januari 2014

35 weken zwanger!

Jawel weer foto's van een dikke buik haha.
Inmiddels 35 weken ver, mijn tijgerstrepen zijn weer lekker duidelijk en ik heb het gevoel dat dat reuze ei op knappen staat. Maar ja wat doe je er aan? Juist afwachten.
Donderdag weer naar de verloskundige en dan moet ik denk ik 1 keer per week op controle komen.
Het is nu echt de laatste loodjes, en ik kan echt niet meer.
Alles doet pijn, ik strompel door het huis, moet de rest met de rolstoel doen. En kan niet eens mezelf aankleden zonder pijn of hulp.
Mijn vriend kan om sommige dingen gelukkig lachen.
 Zoals ik die bijvoorbeeld halve omrolpogingen doe om mijn sokken aan te krijgen, omdat ik te koppig ben en heel hard kan roepen: nee selluf doen!
Wat altijd uitloopt in een halve sok aan en dan toch maar hulp vragen.
Ik eigenwijs? Mwah valt best mee hoor.
Ben alleen niet zo goed in de controle loslaten. :D

Hier de buik van de ene zijde deze ochtend.


En van de andere zijde.

Zo rommelen we lekker door en tel ik de dagen af. Was die kleine frummel er al maar, want ik ben zooooo nieuwsgierig naar zijn kleine snoetje.
*zucht, zwijmel*

Nog maximaal 5 weken...wish me luck!

1 opmerking:

  1. Fijn he, die laatste loodjes ( pff, beide zwangerschappen +25 kg op het laatst ) en dan die nieuwsgierigheid naar dat kleine wezentje in je buik. Nog even meis, en dan kun je je wondertje in je armen houden. Voor de laatste weken wens ik je sterkte en geluk

    BeantwoordenVerwijderen