woensdag 1 januari 2014

Begin van het nieuwe jaar.

Nog meer mensen een schurfthekel aan vuurwerk?
Ik haat het dus echt, en ben dus ook gewoon op tijd naar bed gegaan gisteravond. We hadden een chocoladefondue gemaakt voor de kinderen gisterenavond met een hoop vers fruit, een oliebol en een appelbeignet, maakte het feest voor hun compleet.
Daarna gingen ze wat later naar bed dan normaal en sliepen gelukkig door het geknal heen.
Ik helaas niet... En ik had ook niet verwacht dat het hier in ons dorpje tig keer erger zou zijn dan dat het was in Leiden verleden jaar.
Blijkbaar geven rijke mensen graag geld uit aan troep.
En onbewust levert het me toch stress op, want ik werd wakker, sliep slecht de rest van de nacht en werd wakker met gigantische hoofdpijn.
De meeste mensen tellen af tot 12 uur middernacht. Ik tot 7 uur de volgende morgen als alles heerlijk stil is en ik maar weer hoop dat er niet te veel dieren een hartaanval hebben gehad.
Maar goed het is weer voorbij en het duurt gelukkig weer een heel jaar volgende nacht ellende.

Gisteren was het wel de dag dat ik 33 weken zwanger was.
De buik groeit super! De baby dus ook. Hij zou ongeveer 42 cm en 2 kilo moeten zijn nu.
Ik ben super benieuwd naar hem en kan niet wachten tot het zo ver is!


Om het nieuwe jaar goed te beginnen, startte ik mijn dag met een reuze smoothie van banaan en passiefruit.
Ik <3 smoothies.

Vandaag doen we het hier heerlijk rustig aan. En geniet ik van het feit dat het januari is. Klaar met de gekte van december, yay!

2 opmerkingen:

  1. Je ziet er wel een beetje brak uit met je super smoothie! Wel een pracht van een buik!
    En nu klaar met al die feestdagen en gewoon weer over tot de orde van de dag!
    En natuurlijk wens ik jullie een mooi, goed, gezond en liefdevol jaar! En ik wens jou een voorspoedige bevalling!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha ja ik ben nog steeds ziek. Sinds sinterklaas buikgriep, voorhoofdsholte en bijholte ontsteking, candida infectie en hier zie je de restanten van mijn herpesinfectie aan mijn oog. Hoe bedoel je pech? haha. Maar ik heb sinds maandag medicatie, dus het gaat al beter :P

      Verwijderen