dinsdag 7 januari 2014

34 Weken

34 Weken al weer, ik zou kunnen zeggen de tijd gaan snel, maar het kan me om eerlijk te zijn niet snel genoeg gaan.
Nog 6 weken te gaan en ik zal zó blij zijn als ik mijn kleine mannetje kan vasthouden en kan zien. Zelfs de kinderen beginnen ongeduldig te worden die willen die kleine man nu ook wel zien. En ik ben bang dat het ongeduld van mijn vriendje nog het allergrootste is haha.
Vandaag zijn we hem wezen erkennen dus heb ik officieel een baby met een achternaam in mijn buik haha en ook nog eens met 2 nationaliteiten.

Je ziet het, de buik groeit rustig verder en soms denk ik wel eens, het kan echt niet groter worden hoor.


Maar ja echt wel....

Inmiddels staat alles klaar en kwamen mijn paps en mams vandaag een commode brengen, die vriendje nu in elkaar mag zetten en dan kunnen we hem vullen met al die piepkleine kleertjes.
We zijn er klaar voor dus, nu alleen nog wachten :-)

4 opmerkingen:

  1. Sterkte met de laatste loodjes. Mooie buik!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, zo'n hoog zwangere buik! Succes met de laatste loodjes, deze duren vaak zooooo lang! ( wat is je mail? ik heb alleen oude uit verleden?)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet van de laatste (soms zware) loodjes! Idd een mooie buik

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen