dinsdag 21 januari 2014

36 weken

Vandaag ineens 36 weken. Het gaat snel! Oké stiekem niet snel genoeg, maar toch. Mijn nichtje is hoogzwanger nu en is voor aanstaande zaterdag (mijn verjaardag) uitgerekend. En ze is het ook zó zat.
Het is haar eerste, dus allemaal nieuw voor haar. Ben benieuwd of ze bevalt op mijn verjaardag.

Hier hebben we vandaag de co-sleeper binnen gekregen zodat de baby lekker naast me kan slapen, wat het borstvoeden in de nachten ook makkelijker zal maken. Al mijn kinderen hebben bij mij in bed geslapen, maar omdat ik nu zo'n raar laag bed heb met een brede rand er omheen, leek een co-sleeper me handiger.
Ook gaan we weer aan de wasbare luiers, dus daar ook nieuwe van gekocht, samen met herbruikbare doekjes. Deze gebruikten we ook bij mijn dochter en dat werkte net zo goed en we hadden geen rode billetjes meer. Daarbij zit er zoveel troep in die luierdoekjes, dat hoeft voor mij niet.

Op wat kleertjes na hebben we nu officieel alles in huis. De baby tas staat klaar. De mijne bijna.
Dus ik ben er alvast klaar voor :D



Buikje buikje buikje...

1 opmerking:

  1. Ja,het grote aftellen is begonnen!!! Nog even en dan ligt die kleine trappelaar op je buik!

    BeantwoordenVerwijderen