dinsdag 27 augustus 2013

Zandbakpret - Partners in Crime

Tja toen we een puppy namen hadden we niet kunnen vermoeden, dat de kinderen samen zouden spannen met hem he.
Gisteren was ook weer zo'n moment dat ze zich met z'n drietjes ultieme partners in crime bewezen.
Want je weet als ouders dat er bepaalde momenten zijn dat je gewoon weet dat ze iets uitvreten.
1. Als ze keihard janken, duh
2. Als het verdacht stil is
3. Extreem geschater.

Ik mijn geval gisteren nummer 3..... Nu is er niks mee als ze lachen, maar meestal als ze samen zijn, lachen ze niet zo hard, dus er moest nog een andere oorzaak zijn, dus ik ging even kijken.
En ja hoor, wat hadden ze gedaan, Jaymz in de zandbak gezet....
Want jawel teckels kunnen blijkbaar super goed graven en dat is super super super leuk, blijkbaar...denk ik...


Dus dan tref je dit aan......


En dit...met 2 kinderen er om heen die compleet in een deuk liggen...
Oh ja, en dan vergeet ik natuurlijk het feit dat ze alle 3 van top tot teen onder het zand zaten...oh en dat er meer zand uit de zandbak lag, dan er in.... *zucht*
Ik ben wel even bezig geweest met het zand terug doen in de bak..
Maar ja ze hadden lol.

Verder was ik ondertussen bezig met een ander experiment, namelijk mijn dochter een speldjes of een elastiekje laten dragen. Dat wilde ze uiteraard niet, dus ik dacht als ik d'r pony  nou laat groeien, komt dat haar in d'r ogen en gaat ze wel overstag... Nou 6 maanden later en vergeet het maar. Dus ik heb het opgegeven, mede ook omdat haar haar er niet meer uitzag zo voor haar ogen, en weer een pony geknipt.
Ze was dolgelukkig en ik dus ook maar.


Lief meisje :-)


En uiteraard was daar ook nog onze coma puppy die dit lieve plaatje opleverde.

Vandaag een rustig dagje, vriendjelief is naar Spanje voor 10 dagen, dus ik sta er alleen voor, maar niks wat ik niet aan kan.
Gewoon genieten van de kleintjes en rond rommelen en nog even aftellen tot school volgende week :D


1 opmerking:

  1. Ik las net in je reactie bij mij, dat jullie samen een zoon krijgen! Wat bijzonder! Wat geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen