woensdag 21 augustus 2013

Rustig woensdagje

Vandaag was een rustig dagje. Mijn dag begon met in mijn ochtendjas naar buiten te rennen met een pup op mijn arm om hem te laten plassen. Ik moet zeggen voor een pupje van 8 weken, heeft hij nog geen 1 keer in huis gepoept of geplast, en dat vind ik erg netjes. Uiteraard is het wel volhardend blijven, en na elke voeding en slaapbui naar buiten gaan. Maar hij doet het echt super.
Deze diva was vanmorgen in een vrolijk bui. Hier had ze de hoed en bril van haar broer gejat en stond fijn te dansen LOL


Niiv the diva :D

Nu hadden we al een tijdje zo'n zand/waterschelp gekocht en wel voor water gebruikt, maar niet voor zand, en dat terwijl haar vader zo aardig was geweest me uit de brand te helpen met de zakken zand.
Maar ja die stonden nog steeds beneden op ons terras.
Vandaag vond ik dat er toch echt zandplezier moest komen, dus ruimde ik het balkon lekker op, en werd daarbij gretig geholpen door Niivje. Vegen is blijkbaar super leuk als je 2 bent. Toch jammer dat ze dat weer vergeten als ze in de pubertijd komen *zucht*


*veeg veeg*


Hier samen met broerlief lekker aan het spelen. Riven onafscheidelijk met zijn mario pet hehehe
Maar het was een gouden zet, want eerst speelden ze een tijd samen en nadat Riven werd gehaald door zijn vader voor een dagje mummie museum, speelde Niivje zeker nog een paar uur zelf vandaag in de bak.

De honden namen het er ook van...ze voerden beide hun favo hobby veelvuldig uit....SLAPEN!


Jaymz in zijn puppycoma, lekker tegen Turia aan.


You think my nose look big,
you should see my heart :-)


Ik moet nog steeds lachen om het verschil in grootte..
Zoals je ziet hebben we een poef met kussen voor de bank gezet, zo kan de kleine man tenminste ook op de bank.


En ook Riven is helemaal blij met zijn kleine vriendje.
Vooral samen door het huis rennen en vervolgens op de bank springen is favo...al geldt er een strikt bank-spring-verbod... *zucht*

Verder rommelde ik lekker in mijn kookboeken, en kwam een beetje bij, want het is fijn dat de baby zo goed groeit, ik weet wel van wie hij/zij de energie steelt om zo goed te groeien ;-)
Ik ben namelijk doodmoe!
Morgen hopelijk weer zo'n relaxt dagje. Kan ik wel gebruiken ;-)

1 opmerking: