maandag 5 augustus 2013

Lazy monday

Vandaag was voor mij een dagje om even bij te tanken, voordat alle kinderen hier weer zouden zijn. Dus echt vrat ik niet uit vandaag. Mijn jongste zoon was in een uiterst goed humeur, en dat was erg fijn want dat betekende minder ruzie met zijn kleine zus, en het leidde zelfs tot samenspel zonder moord en doodslag vandaag! The joy of motherhood!!
Ik begon de dag met een banaan/kokos/vanille smoothie! Erg lekker!

*nomnom*

Zoals ik al zei, er werd heel lief samen gespeeld vandaag, hier het bewijsmateriaal:


Samen met de duplo....


Riven wilde wel een "zandkasteel" voor Niiv bouwen LOL

Wat Turia ervan dacht weten we niet, aangezien het volgens mij nog steeds de luiste hond ter wereld is.
Haar ontbijt vond ze volgens mij niet echt je van het, aan d'r uitdrukking op d'r snoet te zien.
Tja mevrouw heeft liever dat alle vega hapjes van ons door geschoven worden naar haar bak hehehe


ieuw!!! Brokjes!!!

Voor de lunch maakte ik een soep van  oa broccoli en spinazie.
Ook erg jammie!


Erg groen ook LOL


Ons soepmonster maakt het niet uit welke kleur de soep is, zolang het soep is, is het goed, dus ook dit bord ging gewoon naar binnen :D

En omdat het dan toch en luie maandag was bakte ik vandaag vegan muffins, met ja echt waar, courgette en chocola, en vegan koekjes, de muffins waren héérlijk, maar de koekjes vind ik niet echt koekjes, ze hebben meer de structuur van een brownie, ook lekker natuurlijk en ze happen lekker weg, maar volgende keer hoop ik op een meer cripsy variant.
Ach ja al doende leert men :P


Hier de koekjes en de muffins...nou ja wat er nog over was van de muffins hehehe

Het avond eten was simpel, boekweit noodles met zelfgemaakte teriyaki saus, lente uitjes en mango.
Dat vinden ze allemaal lekker dus de pan kwam wel leeg :-)
Nu mag ik nog even genieten van de stilte, de kleintjes spelen met nog een horde buurkinderen op de gallerij en vriendje is de oudste jongens aan het halen.
Misschien lukt het me wel om morgen alle koters mee te nemen naar de plassen.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten