zondag 11 augustus 2013

Van maillot tot knuffeltje :-)

In het boekje wat ik kocht stond een beschrijving om van een maillot een knuffel te maken, de beschrijving leek me makkelijk genoeg, dus het proberen waard. Dus vanmorgen groef ik even in de tas met oude baby kleertjes van Niiv en daar vond ik nog wel wat maillots. 
Het werd deze en van 1 beenje maakt ik dit volgende beestje :-)

Met een vrolijk snoetje.

En het kleine zieke meisje was er maar al te blij mee.

Verder deden we niet veel, althans ik niet, want door alle emotionele stress van de afgelopen weken, kon ik het vandaag, na een start al gisteren, bekopen met migraine :( Dus een groot deel van de dag op bed gelegen terwijl vriendje voor Niivje zorgde en het huis + dierenspul.
Zo meteen komt mijn kleine man weer thuis en is onze basis weer compleet.
Het zullen wel wat rustige daagjes worden, want ik denk dat we allemaal nog even terug bij onszelf moeten komen.  Maar dat is prima en dan maakt het fijn dat het vakantie is.

Ondanks de koppijn gisteren nog wel even naar het strand geweest gisteren en een kop thee gedronken bij onze favo strandtent. Zo waren we er toch nog even uit :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten