donderdag 3 oktober 2013

baby Update

Afgelopen dinsdag hadden we de 20 weken echo.
Alles was super goed en ons mannetje, jawel we krijgen een zoon!, groeit goed en doet het goed.


En omdat we zo overtuigd waren dat we een meid zouden krijgen, duurde het even voordat we een naam hadden, erger nog, waren we bang dat onze zoon naamloos geboren zou worden, maar inmiddels zijn we er toch uit, al moeten jullie even wachten tot de geboorte om hem te horen ;-)

Verder doe ik het als mamsie redelijk, nog steeds erg moe, maar niet meer misselijk en dat is erg fijn. Uiteraard al een flinke buik, maar ja die buikspieren zijn niet meer wat ze geweest zijn he ;-)

Het is nog een gedoe overigens om hem door mijn vriend te laten erkennen, aangezien hij niet uit Nederland komt, maar zelfs als Belg moet je tig papieren hebben, ach ja, geeft ons weer (nutteloze) bezigheidstherapie. Maar dan heeft mijn zoon straks wel een prachtige achternaam :-)
Nu nog maar een kopje thee en dan mijn mandje in, voel me soms net een bejaarde haha


2 opmerkingen:

  1. Gewoon er aan toe geven en je rust nemen (als het kan), maar dat weet je zelf ook wel. En vooral genieten, want het blijft toch een wonder!
    Liefs, San.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw! mooi, zo'n foto. Ik heb nooit een echo gehad, bij alle 4 niet (was niet nodig en ik had er geen behoefte aan), maar het is wel heel bijzonder dat je nu al je zoon kunt zien!

    BeantwoordenVerwijderen