vrijdag 18 oktober 2013

Luie donderdag

Gisteren besloot ik voornamelijk een lui dagje te hebben. De hele week is mijn lief al van huis, en dat maakt het echt zwaar als zwangere eend. En nog nooit was ik zo boos op de regen, want tig keer zeiknat regenen was me toch echt iets te veel van het goede....
Inmiddels kan ik melden dat onze pup Jaymz het goed doet, hij is genezen van de puppy schurft, maar zijn haar zal nog flink terug moeten groeien, ik hoop voor hem vóór de winter...hij heeft het nu al zo koud, dus dit weekend kan ik aan de slag voor een jasje voor 'm.

Turia en Jaymz samen aan de brokjes :-)

We deze eigenlijk niet zoveel, ik werkte, ruimde een beetje op en deed snel boodschappen met Niivje.


Niiv is gek op lezen, dus de bieb is hier een uitkomst, elke keer komt ze weer blij thuis met een boek.


Riven vond het ook wel best, mama is moe, dus gamen is een goede optie haha.

Verder deed ik weer even een stuk bij haken aan de babydeken van de kleine man.
Het moet natuurlijk wel af voor de geboorten hehe.


Maar we schieten al lekker op dus dat zit wel goed, ben op de helft nu :-)

Verder geniet ik van de herfstkleuren en geuren (behalve de regen) en is het een genot om alles te zien verkleuren. De eerste roodborstjes laten zich hier weer zien, en gisteravond met volle maan was het park prachtig.


Het uitzicht vanuit mijn woonkamer, deze bomen hebben nog redelijk een groene kleur.

En uiteraard kookte ik ook weer uit jamie zijn nieuwe boek :D


Linzensalade met blaadjes groen, pickled red onions en bietenkoekjes.
Die laatste vielen bij mij een beetje uit elkaar omdat ik te ongeduldig was, maar ze waren héérlijk!

Nu zit ik vol verwachting te wachten op mijn lief, heb 'm zó gemist! Nog dik een half uur en dan ben ik weer het meest blije wezentje op de wereld :-)

Fijn weekend alvast allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten