dinsdag 8 oktober 2013

Herfstochtendje

Ineens zijn de mooie zonnestralen weer verdwenen en was het hier vanmorgen grauw en grijs. 
De herfstbladeren vallen, en ook hazelnoten zo kwamen wij achter!
Blijkbaar staan bij onze flat 3 hazelnootbomen en ondanks dat we aan de late kant waren hebben we een hele zak kunnen rapen en hebben we ze vervolgens gedroogd, en ze zijn heerlijk!

En dan passen ze zo heerlijk in een herfstachtige salade...

Ik eet nog steeds het grootste gedeelte van de dag rauw, dus ik was zo blij dat de markt heel graag van zijn bramen en blauwe bessen af wilde vanmorgen...en dan een appel, wat kaneel en die hazelnoten..nomnom...geen kleffe boterham voor mij ;-)

En ook al zie je ze veel in de zomer, zonnebloemen horen voor mij toch ook wel bij de herfst, misschien door hun mooie warme kleur?

 

En dit kleine frummeltje was vanmorgen hard bezig met haar hello kitty duplo en later ook nog haar houten blokken, ze is zó gezellig altijd. Rommelt en keuvelt een beetje, samen eten, mama's salade plunderen... Ja dit meisje is alles voor me.




En gisteren was ze aan het dansen...te lief gewoon!
 



1 opmerking:

  1. Toch zijn die grauwe herfstochtenden ook weer lekker, kijken naar de vallende bladeren en spinnenwebben tellen.
    Om die laatste foto moest ik hard lachen, die poezejurk met paarse legging was deze zomer de lievelings outfit van mijn meiske (dus ik heb er één die net een maatje groter is, want ik geloof nooit dat Tarja die volgende zomer nog past)

    BeantwoordenVerwijderen