woensdag 21 september 2011

So much going on

Zo druk en eigenlijk ook niet. Nog steeds wil ik niet terug in het keurslijf van het dagelijks leven. Op een bepaalde manier leef ik met mijn kop in de wolken. Terwijl ik me juist heel helder voel dus eigenlijk is het een verkeerde beschrijving.
Denk dat er ook geen weg terug meer is voor mijn gevoel. Er is iets veranderd na Frankrijk en het bevalt me en denk ook niet meer dat ik terug kan naar hoe het was.
En het is goed.

Ik zie de wereld scherper, mijn gevoel is anders, mijn doelen anders, ik kan beter in het hier en nu leven en voel me in een soort allesomvattende liefde.
Kinda nice :D

Ik voel me in een stroom waarin ik mezelf heb hervonden. Wat niet weg neemt dat ik nu klaar ben. Ik heb inmiddels een nieuwe sleutel gekregen alleen heb ik nog geen idee op welke deur deze past. Ik weet wel dat ik naar Saintes Marie de la Mer moet volgend jaar. Ik wil/moet de processie van Sara meemaken. Denk dat ik dan weer een stukje verder zal komen in mijn zoektocht. Dus zo zal geschieden.

Helaas valt het precies buiten de kindervakantie dus is de kans groot dat ik alleen moet gaan. Alhoewel ik ongetwijfeld wel iemand zal vinden die met me mee wilt gaan. Het hoeft niet lang te zijn, het festival duurt maar 1 dag. Dus kan makkelijk heen en weer als het moet :-)

Maar ziel lijkt me er naar toe te roepen en kan ik niks anders doen dan slechts volgen. Dus ben benieuwd wat me dat weer zal brengen.

En ondertussen rennen we thuis vrolijk rondjes, zorg ik voor (te) snel groeiende kinderen, sport ik me een ongeluk, maak ik 1001 plannen, verheug ik me op de groepsreünie van onze Frankrijkreis, heb ik 9 oktober een leuke workshop weer met paarden en dartel ik ondanks die drukte er als een vlinder tussendoor.

Life is good.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten