donderdag 15 september 2011

Kheb mijn zinnen weer ergens op gezet.

Nog steeds zit ik op een soort vage energiestroom sinds ik uit Frankrijk ben terug gekomen. Ineens is er de wilskracht om gezond te blijven eten en ook het sporten is weer terug. Die laatste kilo's staan nu hoog op mijn lijstje en zullen er nu dus ook echt afgaan. Al een paar keer had ik een hardloopprogramma voor bij zien komen en deze heb ik nu gedownload om mee te gaan beginnen. Nu had ik de frisse moed om het vandaag te doen. Alleen heb ik een ziek jongetje thuis, die kan ik moeilijk meenemen natuurlijk. Dus vandaag maar even een uurtje steps, aangezien mijn wii geen cd's meer eet, is het een beetje behelpen. Maar ik heb er vertrouwen in.

Ook heb ik een cursus Frans gekocht en zit nu al 2 dagen braaf Frans te studeren. De taalbarrière die ik ondervond frustreerde me zo erg dat ik vond dat het nu maar eens klaar moest zijn. Wil ik er toch ook wonen over 2 jaar dan is het handig als ik me op zijn minst kan behelpen met de basis. Dus ik zit braaf al 2 dagen te leren en heb inmiddels kaakkrampen :D

Maar ja je moet wat nietwaar? Het is dat betreft goed voor me een uitdaging te hebben ik hou er van om me in dingen vast te bijten. Verder ben ik mijn reisverslagen nog aan het uitwerken. De dag in de grotten krijg ik  maar moeilijk op papier, steeds komen er dingen bij en wordt het verhaal steeds langer...nog ff en het is een boekwerk! LOL :D

Goed voor nu maar even mijn jongetje vertroetelen en zo eens ff fijn steps doen.

Fijne dag allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten