donderdag 22 september 2011

Ik ben verliefd...

Op mijn dokter om precies te zijn. Nu ging hij sinds ik hem ken al door het leven als Dr. Yummy. Maar sinds vandaag ben ik toch echt een stukje meer van hem gaan houden. Terwijl ik eigenlijk toch zo ver mogelijk bij doktoren uit de buurt blijf. Nou ja ik noem het maar van de nood een deugd maken. Als je al zo vaak in het ziekenhuis bent geweest als ik, heeft het toch wel wat als je in je behandeling team op zijn minst 2 aantrekkelijke mannen heb zitten. Dat maakt de bezoekjes ineens een héél stuk aantrekkelijker ;-)
Maar goed vandaag mocht ik dus weer. Vanmorgen om 8.15 uur stond ik al op de stoep bij het LUMC. Helaas werd ik pas om kwart voor 9 geholpen. Ik was dus wel een beetje grommie, maar ja toen zag ik hem en toen was alles weer goed, niet wetende dat het daarna nog véél beter zou worden.
Want jawel, hij ging opereren. Tijdens de operatie om de tumor van mijn hypofyse los te peuteren hebben ze zo'n beetje mijn hele neus en neusholtes naar zijn grootje geholpen met als gevolg, gebroken neus en niet meer kunnen ademen door 1 neusgat waardoor ik het gevoel heb altijd verkouden te zijn. Daarbij blijft het bloeden in mijn neus, niet echt een pretje dus. maar Dr. Yummy kon dat oplossen. Maar jawel, Dr. Yummy kon nog veel meer oplossen dan dat!
Hij keek naar mijn huid (ik ben een lichte vorm van acne) en vroeg me of ik daar al lang last van had. Waarop ik zei, ja al vanaf mijn twaalfde. Hij zei ik kan het behandelen en dan ben je er helemaal vanaf. En toen kwam die, ik citeer: Je bent een mooie vrouw en het zou zonde zijn als je huid over 10 jaar gewoon kapot zou zijn. Mijn dag was goed. Dr. Yummy vind me een mooie vrouw hahaha
En most of all, hij gaat me nog mooier en ook nog eens pijnvrij maken. Nou ik vraag het je, wat wil ik nog meer van een dokter?
Ik ben verliefd.

3 opmerkingen:

  1. Die ingreep via de neus klinkt reuze eng. Derest lijkt me peanuts vergeleken daarmee . Ik wens je veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. woohoot!!!! doe mij ook zo'n arts, eentje die initiatief neemt

    BeantwoordenVerwijderen