vrijdag 24 juni 2011

Vanuit mijn hart

Het vuur ontbranden 
Mijn voorouders zoeken en me verbinden 
Het duister tegemoet treden 
Alle elementen trotserend.... 
Zoek ik in het noorden mijn voorouders, de aarde en mijn basis, vraag ik de Godin me op te nemen in haar schoot. 
Vlieg ik in het oogsten mee op mijn dromen, geef ik uiting aan wie ik ben en waar ik heen wil. 
Ontsteek ik in het zuiden opnieuw mijn vuur. Zal ik springen in het oneindige, in blind vertrouwen, naar daar waar ik moet zijn. 
En in het westen, duik in de ogen van mijn geliefde Selkie, naar de diepste bodem van mijn emoties, laat ik me meevoeren in de stroom van de wijsheid van de Godin... zal ik me reinigen in haar eindeloze liefde. 
Ik zal sterven en herboren worden, geboren worden. 
Compleet in stemming met de spirits, in stemming met mijn hart. 
Ik zal lopen op de wolken, me neerstorten op de aarde, het zout van mijn tranen proeven, de zielvonk van alle ogen zien om me heen. 
Ik zal springen met de haas, vliegen met de raaf, de liefde bedrijven met de gehoornde, en rennen met het het paard. 
Ik zal me laten dragen naar daar waar ik wezen moet, ik zal schreeuwen, dansen en zingen, zal vol overgave zijn.... 
Ik zal zijn omdat het moet, omdat het kan. 
Ik treed geknield uit eerbied de spirits tegemoet en zal met opgeheven hoofd terug komen uit de andere wereld vervuld met de zielslessen die ze mij te leren hebben. 

Ik ben er klaar voor.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten