zondag 12 juni 2011

Drijven & Rollen

Schijnbaar heb ik een effect op paarden, dat ze altijd willen rollen....

Eerst liggen...


En dan rock and roll!! (kijk hoe cute, die benen!)

Ik had weer zo'n fantastische ochtend. Ooit een paard gedreven puur uit energie? Ik gisteren wel, en dat is zó ongeloof gaaf! Er komt dan zo'n stoot energie vrij dat is niet te beschrijven :-)
Het is zo heerlijk om er mee bezig te zijn, het maakt me zo fijngevoelig in mijn energie en mijn waarneming. En gisteren hebben we het besluit genomen, als we een paard nemen, wordt het een veulen!
Als het nou nog eens zou lukken om hier in de buurt een betaalbare plek te vinden om het diertje te stallen, dan komen we al een heel eind! :-)


Leiderschap, Nikki sluit zich aan bij "mijn" kudde.

Mooi is ze he?

En zo genoot ik weer intens :-)

2 opmerkingen:

  1. Ik heb geen verstand van paarden, maar deze is inderdaad prachtig. Ik kan me voorstellen dat het voor een paard heerlijk is om zo te rollebollen.

    BeantwoordenVerwijderen