zaterdag 31 januari 2015

Wat een dag :( Wie stuurt een kaartje?

Wat een dagje, kleine man was helemaal niet opgeknapt, ik vond een klein ziek hoopje.
Sinds gisteren heeft hij een infectie en een flinke ook. Geen lachje kreeg ik eruit. Hij was hangerig, voelde zich rot en wilde het liefste op ons liggen.
Er kwam vandaag zelfs een spoed röntgen en echo om te kijken of er een lek in de darmen was. Gelukkig was dat niet zo, maar zijn infectielevel was van 121 naar 350 gestegen. En bijna geen witte bloedcel te vinden. Dus het ventje vecht zich in de rondte. Wel een beetje echte poep gehad in plaats van water. Dus dat is goed. Maar wat was het moeilijk hem achter te laten.
Dat ik hier dan nog kindjes heb om voor te zorgen.
Hoe moeilijk is het bijna geen steun te hebben.
Het doet pijn, geen kaartje, geen bezoek, niks. Alleen ik en Jean. En het schipperen van hier naar Rotterdam, het zorgen voor de andere kinderen, de honden, sollicitaties en ga zo maar door.
We zijn kapot.
Wij hebben zelf geen familie, dus alles steun en liefde is welkom
Als er mensen zijn die een kaartje willen sturen. Het jongetje zijn kamer zal er erg van opfleuren.
Want morgen naar huis zit er niet in.
Je kan het sturen naar:
Jamie-Dean Frenay
Afdeling kinderchirugie
Erasmus MC-Sophia
Postbus 2060
3000 CB Rotterdam

4 opmerkingen:

  1. Hoe erg, ik denk aan jullie.Ik ga een kaarsje branden en stuur een kaartje.
    Bernadette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat erg. Heel veel sterkte. Ik brand een kaarsje en stuur maandag een kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tuurlijk sturen we een kaartje. Sterkte voor jullie vechtertje! (En jullie ook kracht in deze zware tijd)

    BeantwoordenVerwijderen