dinsdag 6 januari 2015

Het nieuwe jaar maar goed beginnen.

Zo weer een nieuw jaar, nieuwe kansen.

Ik dacht laat ik maar meteen goed beginnen. Nou niet echt, maar het kwam op mijn pad.
Ik ga 21 januari voor 4 dagen naar Ijsland om hopelijk 2 grote dromen uit te laten komen, namelijk het Noorderlicht zien en walvissen!

Echt helemaal te gek! En ik kom precies voor mijn verjaardag (25 januari) terug. En ik heb er mega mega veel zin in.
Mijn laatste vakantie was 3 jaar geleden toen ik mijn lief leerde kennen. Dus ik vond dan ook wel dat ik even mocht luchten.

De kleine man heeft 19 december weer een nieuwe botox behandeling gehad en er is een heel diep biopt afgenomen uit de darm. Waardoor ukksie ook maar meteen hechtingen had van binnen.
Het was weer flink afwachten of hij zou poepen en door de hechtingen en de behandeling mochten we sowieso 3 dagen niet spoelen. Helaas was het na 4 dagen toch echt nodig en was het zo een opluchting voor het jongetje dat hij zijn ontlasting kwijt was.
Maar eigenlijk hebben we hem daarna nog maar 1 keer moeten spoelen en heeft hij verder alles zelf gepoept.
Nog steeds kunnen wij ons verbazen en verblijden met poep. Waar je al niet blij mee kan zijn in je leven haha.

Verder ging de kleine man eindelijk van de geknutselde koemelk af deze week, en dat zal ook een hoop belasting schelen voor zijn darmpjes.
Hij eet verder hartstikke goed dus hij krijgt alles binnen wat hij nodig heeft.



Meneertje wilt ook hele graag zelf eten, dus krijg je dit soort foto's haha.
Ik herken dit heel erg van zijn zusje, die weigerde ook alles van een lepeltje. Maar ach ik laat het maar. De honden ruimen de vloer schoon, en wij daarna de baby.

Het is een vrolijk mannetje, en wel bijzonder vind ik, hij heeft echt al dik een half jaar groene ogen!
Ik kreeg zelf pas rond mijn 27ste groene ogen (daarvoor altijd blauwig gehad) en mijn 2de zoon kreeg zijn groene kleur zo rond hij 9 jaar was. De oudste de derde en mijn meisje hebben allemaal blauwe ogen. Waarvan de laatste echt ijsblauwe ogen heeft <3

Dus het loopt allemaal. 15 Januari krijgen we de uitslag van de biopt en dan zal wederom weer moeten uitwijzen of hij nou wel of niet (ja alweer deze discussie) de ziekte van Hirschsprung heeft.
We gaan het maar afwachten.

Nu maar genieten en nog 2 weken aftellen voor mijn tripje :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten