zaterdag 17 januari 2015

Lekker wandelen

Met het zonnetje wat zo lekker naar ons loerde, lukte ze ons naar buiten voor een wandeling.
Dus besloten we een rondje te lopen op landgoed Poelgeest.

Tot mijn vreugd kwamen we een hoop vogeltjes tegen, mezen, roodborstje, boomkruipers, boomklevers, een buizerd en zelfs goudhaantjes! Dus ik als vogelnerd compleet in mijn nopjes :D


De eerste bloemetjes lieten zich ook weer zien, en overal zag je de aankondiging van krokussen en narcissen :-)


Dit was een gigantische boom die was omgezaagd omdat hij gespleten was. Jean en Jaiden doet onderzoek, terwijl Jamie-Dean lekker op Jean zijn rug hangt.


Kasteel Poelgeest.


Jamie-Dean vond het schitterend allemaal maar viel toch maar lekker in slaap. So cute!

Ondertussen kregen we gisteren te horen dat we aanstaande donderdag al een afspraak hebben in het ziekenhuis. Ze leggen dan uit wat er gaat gebeuren en ukkie moet dan weer naar de anesthesist.
Helaas ben ik er zelf dan niet, want ik zal aanstaande woensdag voor vier dagen naar Ijsland vliegen.
Maar ik krijg dat de update van Jean als ik thuiskom.
Dus afwachten maar weer!

1 opmerking:

  1. Ze laten er gelukkig geen gras over groeien in het ziekenhuis, fijn dat jullie zo snel opgeroepen zijn. Mooi landgoed trouwens, bij jullie in de buurt? Jij een heel fijne tijd in Ijsland, het is zo'n pracht land met een heel bizar landschap. Geniet en veel succes met Jamie-Dean!

    BeantwoordenVerwijderen