vrijdag 1 januari 2016

1 Januari begint met heel veel sneeuw!

Gisterenavond een super leuke dag gehad. We waren uitgenodigd in het hotel/restaurant waar ik werk om oud en nieuw te vieren. Hun hebben ook 3 kinderen. En de kinderen zitten ook bij elkaar op school dus wel zo leuk.

We hebben lekker gegeten, de kinderen speelde en keken film op een groot scherm via een beamer.
Ook kreeg ik nog een lieve speech van mijn baas dat ze zo blij met mij waren en nog hoopte op een lange samenwerking. Met als kado een mooie fles single malt whiskey.
Om kwart over 9 waren ze allemaal op en hebben we ze mee naar buiten genomen om wat vuurwerk af te steken. En zo stapten we om 22 uur de auto in terug naar huis. In een grote sneeuwbui met echt niemand op de weg.
De twee kleintjes waren in 30 seconden in slaap, alleen Riven was nog wakker bij thuiskomst.

We schoven ze alle drie in bed. En babbelden nog wat na over dit jaar.
Ons bewogen jaar.
Ik hoopte dat mijn zonen nog zouden bellen om 24 uur en was daarom opgebleven en om echt twee minuten over twaalf ging de telefoon.
Ze waren allebei vrolijk en hadden een hoop te vertellen. Mama toch even een traantje over haar wang.
Ik ben het gewend dat ze er amper zijn met zulke dagen, maar toch. Ik blijf een mama.

Daarna meteen mijn mandje in gegaan.

Vanmorgen werden we verrast met een mooie dikke laag sneeuw overal en een uur nadat we uit bed waren begon het alweer te sneeuwen en nu sneeuwt het nog steeds. Winter is nu toch echt wel begonnen en dat is leuk.

Uiteraard voel ik me emotioneel dat heb ik elk jaar, wat eigenlijk super stom is.
Ik ben een gevoelig diertje zeg maar.
Maar ik kan terugkijken op een goed 2015 en blij met waar ik nu ben op dit moment in mijn leven.

Samen met de liefde van mijn leven en 3 van mijn geweldige kinderen op deze prachtige plek.
We gaan weer een hoop beleven dit jaar.
Nu aftellen naar de verjaardagen van mezelf en Jamie-Dean, dan gaan we een sleehondentocht doen!

Iets om naar uit te kijken!

1 opmerking: