maandag 25 januari 2016

Verjaardag!

Vandaag werd ik 35, en dat lijkt ineens zo oud.
Vriendlief zegt telkens je ziet er uit als 27 dus dat is lief!
Ik ben flink verwent, en vind het zo lief dat Jean elke keer zoveel tijd en moeite steekt in mijn verjaardagen.

Hier kadootjes aan het uitpakken.


Mijn drie jongste schatjes <3


De klapper van vandaag was toch wel deze paardenslee die ik kreeg! Nu nog een paardje, maar die gaat er zeker komen. Ik vond dit zó gaaf!


En als vegan foodie wilde ik heel graag een boho-tiffin lunchbox en die kreeg ik dus!
Echt super gaaf!


Van Niiv en Riven kreeg ik een orchidee, waar ik heel blij mee ben.


En van Riven kreeg ik ook nog een setje pokemonkaartje.
Blijkbaar ben ik een coole mama who knwos her pokemon! Zo schattig!

Ik kreeg ook nog geld en vegan goodies. Dus geen klagen, en zoveel verjaardagswensen en lieve woorden. Dat deed deze vrouw wel goed!
Dus nu de laatste 2 kindjes naar bed en dan zelf onderuit op de bank met een kop thee!
Het was een super dag en voor het eerst sinds jaren kan ik zien dat ik in de winter ben geboren, nog volop dikke lagen sneeuw en een dag die begon met -9 :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten