vrijdag 29 januari 2016

Van die momenten die gewoon super zijn.

Zoals een paardenslee krijgen voor je verjaardag (afgelopen maandag werd ik 35)


Of de buurman die je zoon komt halen om mee te gaan op de sneeuwscooter.



En met die zelfde buurman ging ik dinsdagavond mee om te zingen in het koor, en oh wat heb ik genoten. Dus ik blijf en ga nu elke dinsdagavond zingen. Gewoon omdat het kan en omdat ik het leuk vind.

Het weer is een beetje raar momenteel, het dooit als een gek, en toch kregen we nog een sneeuwstorm met een mega berg sneeuw, die nu weer wegsmelt, en dan gaat het vannacht ineens weer -10 worden en verwachten ze 4 dagen sneeuw.

We snappen er niks van dus nemen het maar zoals het komt.

Ondertussen is Riven wezen langlaufen met school, hadden ze filmvrijdag op school en mag mijn dochter eindelijk langer naar school.

Ja het leven hobbelt vrolijk verder :-)

2 opmerkingen:

  1. Die paardenslee is echt geweldig en ach 35 is piepjong. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel fijn leven, als ik de verhalen hoor en de foto's zie!

    BeantwoordenVerwijderen