maandag 1 juni 2015

De eerste dag van de laatste maand

Het begint op te schieten, eindelijk.
Vandaag nog een maand aftellen voor we gaan.

Inmiddels word er druk ingepakt, dingen geregeld, papieren ingevuld en ga zo maar door. Het hoort er allemaal bij blijkbaar als je naar het buitenland wilt.

We hebben inmiddels een auto (een dikke volvo uiteraard haha) en een aanhanger voor de spullen en een dakkoffer voor alle kampeerspullen voor de eerste maand.

Eigenlijk is zo goed als alles geregeld nu en dat is fijn.

Het afscheid nemen gebeurd nu langzaamaan ook. Ik bezoek bepaalde plekken waarvan ik weet dat ik er niet meer zal komen. Maar echt rot voelt het niet. Ik heb hier niet echt een binding en kijk uit naar het nieuwe avontuur op een nieuwe plek.

De kinderen hebben er ook zin in, alhoewel ze niet de hele impact kunnen begrijpen. Toch doen ze vrolijk mee in de voorpret en dat vind ik leuk.

Op naar Zweden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten