zaterdag 13 juni 2015

Uitgezworven?

Vandaag had ik zo'n moment van onder de douche staan en denken aan van alles en realiseerde me dat ik dit de 23ste keer wordt dat ik zal verhuizen.

Wat dus betekend dat ik al 22 keer ben verhuisd in 34 jaar.
Ik heb een hoop gezworven vooral in mijn tienerjaren omdat ik veelal in crisiscentra zat en zelfs een tijdje op straat leefde.

Mijn eigen plekje heb nooit gehad, altijd inwonend, meeverhuizend, of noodgedwongen. In Leiden heb ik wel een huis gehad wat ik zelf heb "uitgezocht" en waar ik me ook redelijk voelde. Maar dat gevoel van hier ben ik 100% thuis... nee dat dan weer niet.

Te weinig natuur, te veel drukte, te veel prikkels voor mijn gevoelige persoon.

Voor het eerst ga ik naar een plek die ik zelf heb uitgezocht, waar er natuur en ruimte is, waar rust is, waar ze dingen doen en hebben die ik belangrijk vind.

Uiteraard heb je nooit een 100% garantie, maar laten we zeggen dat de ingrediënten van dit soepje allemaal goed in de smaak vallen.

En hoop ik dat ik voorlopig na 34 jaar zwerven, uitgezworven zal zijn en mijn plekje op deze wereld heb gevonden.

Nog maar 16 dagen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten