zondag 5 april 2015

Grote veranderingen!

Het gaat goed, na weken zonder slaap, gillen, paniekaanvallen, niet willen eten, niet willen spelen, niet op de grond willen zitten, gillen in de buggy bij de bushalte en nog veel meer drama is het al een week rustig. We hebben geslapen, hele nachten, werden wakker met lachen en spelen (ipv van dramatisch krijsen), zagen een jongetje dat wilde spelen, at als een bootwerker, en jawel gisteren besloot meneer ineens te gaan lopen!


Het lijkt er op dat de rust terug is. Zijn bips is weer geheeld en hij kan poepen en gelukkig niet meer 30 keer per dag... Volgende week moeten we nog een keertje terug naar het ziekenhuis voor controle en dan zijn we eigenlijk klaar!

Dus dat is super! Maar wat eigenlijk misschien nog wel groter nieuws is, we gaan weg! We gaan met ons gezin door Europa reizen. En laten eigenlijk alles achter wat we hier hebben.
Ik liep al een tijd met dit idee rond, en in eerste instantie wilden we emigreren naar Zweden, maar hebben besloten eerst de kinderen wat te laten zien van de wereld en op avontuur te gaan met z'n allen. En dan zien we daarna wel weer verder.

Dus gaan we druk aan de slag om zo snel mogelijk weg te kunnen van hier. We hebben als streefdatum uiterlijk 1 september. Maar wordt dat eerder of later dan is dat ook goed natuurlijk. Het hangt van een aantal dingen af en hoe snel die dingen kunnen worden geregeld ;-)

Ik, en de rest van mijn gezin ook, kijk er heel erg naar uit. Mochten we voor/in de zomer weg gaan dan gaan we eerst naar Noorwegen, Zweden, Finland en zakken dan tegen de herfst af naar het zuiden, en vertrekken we meer richting herfst/winter dan doen we het uiteraard andersom.

Dus voor nu is het voorpret, kijken waar we heen willen, wat we willen doen en voor de rest laten we ons leiden door ons hart <3

Overigens ga ik hier mijn blog bijhouden over onze reis van begin tot eind, dus vind je het leuk om te volgen, voel je vrij dit te doen.
http://rainbowsflowersandkitties.blogspot.nl/

Liefs!

2 opmerkingen:

  1. Spannend! En ik ga jullie reis zeker volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow....wat goed! Super dat het met je zoon zo lekker gaat nu en wat een mooie plannen. Ik blijf je volgen. :)

    BeantwoordenVerwijderen