vrijdag 17 april 2015

Groen licht

Ik kan het niet langer binnen houden, zojuist hebben we financieel gezien groen licht gekregen. Dit betekend dat we echt onze reis kunnen beginnen en onze dromen waar kunnen gaan maken. Ik schrijf dit huilend met tranen van blijdschap.
Na 34 jaar ellende, pijn, tranen, afwijzing, mishandeling, misbruik, gebroken harten en zoveel meer, kan ik zeggen, ik ben vrij.
Ik ben 100% vrij.
Ik heb gevochten, heb in het diepste duister gezeten, maar ben altijd blijven geloven.
Zelfs als iedereen zei, je kan het niet, dit gaat je niet lukken, ja hoor leuke plannen etc etc. Er was altijd een vonkje diep in mij wat bleef branden.
En dit vonkje heeft nu de mogelijkheid gekregen om een vuur te worden.
Om samen met mijn geweldige man en 3 van mijn super kinderen op pad te gaan. Om samen walvissen te zien, het noorderlicht, huskytochten te doen, rendieren te zien, orca's, echte wildernis te zien, buiten te slapen, en zoveel meer.
Om mijn gekwetste zoon bij zijn hand te pakken en samen te helen. Om hem in de ogen te kijken en te zeggen, ventje, we hebben het gered, kijk om je heen, laat het binnen en geloof in jezelf.
Dit is zoveel meer voor mij dan "just a trip".
Dit is een zielenreis, een helingsreis, een liefdesreis.
Ik ben dankbaar, immens dankbaar.
Ik ben vrij heart-emoticon

1 opmerking:

  1. Oh wat goed!!!!
    En betekend dit dat jullie van de zomer al gaan beginnen aan jullie reis?

    BeantwoordenVerwijderen