dinsdag 21 april 2015

Opruimen, weggeven en dromen.

Beetje bij beetje begint ons huis leger te worden. Willen we weg dan doen we dat zo licht mogelijk.
Ik geloof in uitwisseling van energie, soort van what you send out, you will get back. Dus ik geef een hoop weg. Grote meubels verkoop ik als ik ze kan verkopen en voor de rest maak ik zoveel mogelijk mensen blij.

Op die manier raak ik van mijn spullen af en doe ik ook nog wat goeds.

En dan kom je tot de conclusie dat je toch echt een mega hoop spullen heb... Zo gaf ik al 7 paar schoenen weg, 3 vuilniszakken met kleding, 2 winterjassen, 2 fietsen.. en ga zo maar door.
En eigenlijk voelt het wel fijn om lichter te zijn.

Doel in Zweden is ook om het zo leeg mogelijk te houden haha.

Ik hou wel veel van mijn boeken, althans veel, ik ben van 5 kasten vol, naar 1 kast terug gegaan, dus ook nog knap eigenlijk. En wat pagan zooi waar ik te veel aan gehecht ben.

Zoonlief is druk met wat hij mee wilt nemen en wat niet en dochter kijkt niet om naar speelgoed, die trekt liever de pannen uit de kast of sloopt mijn spullen haha.

Het meeste wat mee zal gaan zal toch uit de keuken komen.

Verder droom ik al sinds ik weet dat we kunnen gaan de meest uiteenlopende dingen. Over de reis, de kinderen, plekken die ik nog nooit heb gezien en ga zo maar door.

Ik ben benieuwd :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten